Bullit groeit hard. Zo hard, dat er ruimte is voor nieuwe collega’s. Van data scientists tot software developers en engineers. Maar hoe vul je deze moeilijk vindbare profielen in? Én het liefst zo snel mogelijk?



Focus op de mens en cultuur
.webp)
Voor Bullit kozen we bewust voor drie soorten content: Branded shorts, Ballits-duo’s en verhalen met Martijn. Samen met Media Doctors ontwikkelden we een campagne-aanpak waarin de mensen van Bullit centraal staan. Niet per se de techniek waarmee ze werken.
Bullit zoekt geen standaard developers, maar collega’s die passen in een sociaal, hecht en energiek team. Daarom laten we juist veel mensen in beeld komen. Dat creëert herkenning, geeft het échte Bullit-gevoel door en laat zien hoe het is om onderdeel van het team te zijn. Precies dát moest de sollicitant raken: het gevoel dat je impact maakt in een klein team, in plaats van een klein radartje te zijn in een groot bedrijf.
De drie pijlers waren trots, humor en persoonlijk.
• Met de branded shorts lieten we zien wat Bullit in huis heeft. En dat dit meer is dan je denkt.
• Met de luchtige Ballits-duo’s brachten we het teamgevoel tot leven: hoe collega’s met elkaar omgaan, waar ze trots op zijn en wie er nog bij het team past.
• Martijn gaf het laatste duwtje. Hij vertelde waar Bullit vandaan komt, wat zijn visie is en nodigde talent uit om onderdeel te worden van de club.
En dat werkte.. Zelfs zo goed dat na 3 weken de campagne alweer uit kon. De functies waren al vervuld!
De impact die we hadden
Recruitment
Voor moeilijk invulbare posities

Nieuwsgierig naar meer werk dat scoort?
Ontdek hoe we voor andere merken de hype bouwden en het verschil maakten.












